מה זה מסאג' אבנים חמות
חדשות

מה זה מסאג’ אבנים חמות?

מהו מסאג אבנים חמות? למי הוא יכול להתאים? היכן מתקיימים טיפולי עיסוי באבנים חמות והאם עיסוי זה מוצע לכם גם במסגרת חבילות יום פינוק בספא? כל מה שצריך לדעת על עיסוי באבנים חמות בכתבה שלפניכם.

מסאג אבנים חמות – מה זה בכלל?

עיסוי באבנים חמות היא למעשה טכניקת טיפול עתיקת יומין בת 3,500 שנה אשר יושמה על ידי הילידים האינדיאנים ולכן היא ידועה גם בשם עיסוי אינדיאני. טכניקה טיפולית זו מבוססת בין היתר על עקרונות הריפוי בגישת ה-תרמותרפיה והיא משלבת בתוכה עיסוי עמוק בכל אזורי הגוף בעזרת חלוקי נחל מחוממים.

מה זה מסאג' אבנים חמות
מה זה מסאג’ אבנים חמות

ברוב המקרים, העיסוי באבנים חמות מיושם בעזרת 42 חלוקי נחל או אבני בזלת בגדלים שונים, כאשר כל אחת מהאבנים נמשחת בשמן עיסוי, מחוממת בטמפרטורה קבועה ומונחת על גופו של המטופל על פי סדר קבוע. האבנים המחוממות גורמות לשינויי טמפרטורה באיברי הגוף השונים של המטופל והדבר גורם לתגובה פיזיולוגית המסייעת בין היתר לתחושת רוגע, ניקוי רעלים ושיכוך כאבים.

טכניקת הטיפול בעזרת אבנים חמות מיושמת בין היתר במתמחי ספא שונים ברחבי הארץ, ובנוסף, היא מיושמת גם במסגרת טיפולים אלטרנטיביים כאלו ואחרים. הטיפול בטכניקת העיסוי באבנים חמות מיועד בין היתר לאנשים המתמודדים עם כאב כרוני כזה או אחר כתוצאה מחבלה, פגיעה וכו. כמו כן, עיסוי באבנים חמות מיועד לכל אחד ואחת מביניכם המעוניין ליהנות מתחושת רוגע מפנקת הנמשכת גם מספר רב של שעות לאחר העיסוי עצמו.

בשנים האחרונות, מסאג אבנים חמות מיושם גם למטרות ניקוי רעלים מהגוף, כאשר התגובה הפיזיולוגית בגופו של המטופל לאבנים החמות יכולה לסייע לניקוי הגוף מרעלים שונים המצויים בו לאחר הטיפול.

יום פינוק בספא המציע לכם טיפולי עיסוי באבנים חמות

טכניקת הטיפול באבנים חמות מיושמת על ידי מעסים מוסמכים העוברים הכשרה מקיפה בכל הנוגע לדרכי הטיפול באבנים חמות ולכן היא לא בהכרח תהא מוצעת לכם בכל אחד ממתחמי הספא השונים הפועלים בישראל. יחד עם זאת, במתמחי הספא שכן מאפשרים לכם ליהנות מטיפולי עיסוי באבנים חמות, תוכלו למצוא צוות מעסים מקצועי ומיומן אשר עבר הכשרה מקיפה במסגרת לימודיו לצרכי מתן עיסוי באבנים חמות.

ימי פינוק בכל אחד ממתחמי הספא המתמחים במתן טיפולי עיסוי באבנים חמות, מאפשרים גם לכם ליהנות מחבילות אירוח שונות המשלבות בתוכן בין היתר טיפול ספא מקצועי יחיד או זוגי באבנים חמות.

יום כיף לבן זוג במסגרת עיסוי באבנים חמות

רוצים להפתיע את בן/בת הזוג ביום כיף מפנק ומרגיע במיוחד? אנו ממליצים גם לכם לרכוש חבילת ספא זוגית באחד ממתמחי הספא המובילים המתמחים במתן טיפולי עיסוי באבנים חמות. חבילות ספא אלו יאפשרו גם לכם ולבן הזוג להיחשף לאחת מהטכניקות הטיפוליות העתיקות ביותר בעולם וליהנות מחוויה זוגית מושלמת. יחד עם זאת בעת רכישת החבילה הכוללת בתוכה עיסוי באבנים חמות אנו ממליצים לכם לברר מול נציגי המתחם האם מצבכם הגופני- בריאותי מאפשר קבלת עיסוי באבנים חמות.

עיסוי באבנים חמות – למי הוא מומלץ?

עיסוי באבנים חמות מומלץ בחום לנשים וגברים המתמודדים עם לחץ נפשי ומצבי סטרס עקב סגנון חייהם (עבודה תובענית, ניהול התא המשפחתי וכו). כמו כן, העיסוי באבנים חמות מיועד גם לאילו מבינכם הנאלצים להתמודד עם כאבים כרוניים עקב חבלה, פציעה או פגיעה בגופם. בנוסף, העיסוי מומלץ גם לספורטאים שביניכם וגם לאילו מביניכם הסובלים משרירים תפוסים וכאבי שרירים מכל סיבה.

עיסוי באבנים חמות יכול לסייע רבות גם לנשים המתקשות להתמודד עם כאבי המחזור החודשי ובאופן כללי הוא מותאם גם לנשים המצויות בשליש הראשון של ההריון וזאת בניגוד לסוגי עיסויים אחרים אותם לא מומלץ לקיים לאורך כל תקופת ההיריון. בנוסף לכל אלו, העיסוי בשיטת האבנים החמות מותאם גם לאילו מביניכם המעוניינים לחוות תחושת רוגע במהלך הטיפול ולאחריו.

יחד עם זאת, חשוב לציין ולהבהיר שהטיפול אינו מומלץ לנשים בהריון מתקדם, נשים אשר עברו ניתוח קיסרי במהלך ששת החודשים האחרונים, גברים ונשים לאחר ניתוח (עד שישה חודשים מיום הניתוח) ולנשים וגברים המתמודדים עם מחלות לב ומצבים של לחץ דם גבוה או הפרעות שונות במערכת הדם.

עיסוי באבנים חמות – תעריפים

תעריפי העיסוי באבנים חמות משתנים ממתחם ספא אחד למשנהו וזאת בהתאם לאורך הטיפול, חבילת הפינוק אותה רכשתם לצרכי אירוח במתחם, מיקומו של מתחם הספא ומיצובו בקרב הציבור הרחב (עניין של מיתוג…). חשוב לציין שבכל אחד ממתחמי הספא הפועלים ברחבי הארץ עלותו של עיסוי באבנים חמות גבוהה מעלותם של טיפולי העיסוי האחרים המוצעים לכם וזאת לנוכח מורכבות הטיפול והידע המקצועי המורחב הנדרש מהמעסה.

עלות עיסוי באבנים חמות נעה בממוצע בין 150 ל-200 שקלים לעיסוי האורך כ-45 דקות לבין 300 ל-350 שקלים לעיסוי האורך כ-90 דקות. ברוב חבילות האירוח המוצעות לכם במתחמי הספא השונים בהם מתקיים טיפול עיסוי באבנים חמות, עלות החבילה הכוללת בתוכה עיסוי באבנים חמות גבוהה מעלות החבילה הכוללת בתוכה טיפולי עיסוי אחרים, לרבות, עיסוי שבדי, עיסוי תאילינדי וכדומה.

לסיכום, מסאג אבנים חמות הוא אחד מסוגי העיסויים המומלצים ביותר לכל אחד ואחת מביניכם המתמודד עם מצבי לחץ וסטרס עקב סגנון חייו ולכל אחד ואחת מביניכם הסובלים מכאב באזורי הגוף השונים בעוצמה כזו או אחרת.

 

Similar Posts