מה זה מסג' רקמות עמוק
חדשותמסאז׳ים

מה זה מסג’ רקמות עמוק?

מהו עיסוי רקמות עמוק? מדוע הוא נחשב לסוג של מסג רפואי ולמי הוא מומלץ? כל מה שחשוב וכדאי לדעת על מסג רקמות עמוק בכתבה שלפניכם.

עיסוי רקמות עמוק – מה זה בכלל?

עיסוי רקמות עמוק הוא למעשה טיפול במגע המיושם באמצעות תנועות עיסוי שונות, לרבות, לישה, חיכוך, מתיחה ולחיצה. מטרת העיסוי היא להגיע לרקמת החיבור שהיא למעשה הרקמה העמוקה של השריר, כאשר בניגוד לסוגי עיסויים אחרים כגון העיסוי התאילנדי והעיסוי השבדי, עיסוי הרקמות העמוק מבוסס על תנועות לחץ חזקות המופעלות על אזורי הגוף השונים של המטופל.

מה זה מסג' רקמות עמוק
מה זה מסג’ רקמות עמוק

עיסוי זה פועל על כל אזורי הגוף מכף רגל ועד ראש, כאשר באזורי גוף מסוימים בהם נדרשת תנועת עיסוי חזקה יותר אתם עלולים לחוש כאב קל החולף תוך מספר רגעים. ברוב המקרים, ניתן להנחות את המעסה מראש בנוגע לסף הכאב הרצוי לכם לאורך העיסוי. בממוצע, עיסוי הרקמות העמוק אורך כ-50 דקות, כאשר כל מעסה פועל בסדר שונה במטרה להגיע לכל אזורי הגוף לאורך העיסוי.

עיסוי רקמות עמוק- מדוע הוא נחשב לסוג של מסג רפואי?

מסג’ רקמות עמוק נחשב לסוג של מסג רפואי מכיוון שהוא יכול לסייע במגוון רחב של מצבים רפואיים כגון: כאב כרוני בשרירים, מצבי שיקום והתאוששות מפציעות ספורט שונות, פגיעות וחבלות, דלקות מפרקים, כאבי מפרקים, הפגת מתחים נפשיים, בעיות לחץ דם, בעיות ברכיים, שרירים תפוסים ועוד.

מסג רקמות עמוק – למי הוא מומלץ?

עיסוי רקמות עמוק המיועד למטרות טיפול במגוון רחב של מצבים רפואיים מותאם לכל אחד ואחת מביניכם הסובל או מתמודד עם הבעיות הרפואיות המופיעות בפסקה הקודמת. כמו כן, העיסוי העמוק יכול לסייע לכל אחד ואחת מביניכם העוסק בפעילות ספורטיבית מאמצת או מתונה באופן תדיר וקבוע, כאשר במקרים אלו, העיסוי יכול לסייע גם לכאבים העלולים להופיע עקב התכווצות שרירים ונוקשות שרירים לאחר פעילות ספורטיבית וגם למטרות חיזוק רקמת השריר.

כמו כן, מסג רקמות עמוק מומלץ לכל אילו מביניכם המצויים בהליך שיקומי עקב טראומה פיזית אותה חווה גופם, לרבות, פציעת ספורט, חבלה וכדומה. יחד עם זאת, חשוב לברר האם מצבכם הרפואי מאפשר קבלת עיסוי רקמות עמוק ובמידה וכן חשוב לברר האם ישנן הנחיות מיוחדות לקראת הטיפול ולאחריו.

בדומה לכל עיסוי אחר, גם העיסוי הרקמות העמוק איננו מיועד לנשים וגברים בעלי לחץ דם גבוה, נשים וגברים לאחר הליך כירורגי-ניתוחי (עד כשישה חודשים מיום הניתוח) ונשים במהלך תקופת ההיריון.

עיסוי עמוק- האם הוא מלווה בכאב?

עיסוי עמוק המיושם לפרקים תוך הפעלת תנועות לחץ חזקות על ידי המעסה באזורי גוף מסוימים, עלול להיות בחוסר נוחות ותחושת כאב החולפת תוך מספר רגעים. ברוב המקרים, המעסה המתמחה בעיסוי רקמות עמוק, מקפיד לתשאל את המטופל בנוגע לסף הכאב אותו הוא יכול לחוות במהלך העיסוי ובהתאם להעדפות המטופל המעסה מתאים את מידת חוזק תנועות הלחץ השונות.

יחד עם זאת, עיסוי רקמות עמוק (כשמו כן הוא) נועד לטפל ברקמה העמוקה של השריר ולכן לאורך העיסוי אין מנוס מתחושת כאב בעצימות כזו או אחרת. מטופלים מסוימים עלולים לחוות נוקשות או כאב באזורי הגוף השונים גם לאחר העיסוי עצמו, כאשר תופעות אלו חולפות מעצמן תוך מספר שעות או עד יום או יומיים מיום העיסוי. חשוב לציין שהקפדה יתרה על הנחיות המעסה לפני, במהלך ואחרי העיסוי, תסייע לכם להימנע מתחושת כאב בעצימות גבוהה במהלך העיסוי ולאחריו.

 

מסאג’ רקמות עמוק- תעריפים

מסאג עמוק נחשב לאחד מסוגי העיסויים היקרים ביותר וזאת מכיוון שהוא דורש מאמץ פיזי ממושך לאורך כל שלבי העיסוי מצד המעסה. העלות הממוצעת של עיסוי רקמות עמוק נעה בין 220 ל-280 שקלים לעיסוי באורך כ-50 דקות. יחד עם זאת, מכיוון שעיסוי זה נחשב לסוג של עיסוי רפואי המיועד למטרות טיפול במצבים ובעיות רפואיות שונות, חלק מביטוחי הבריאות הפרטיים המוצעים לכם על ידי חברות וסוכנויות הביטוח השונים וביטוחי השב”ן (שירותי בריאות נוספים) המוצעים לכם על ידי קופות החולים השונות, כוללים בתוכם מימון חלקי ו/או מלא עבור הוצאות העיסוי וזאת בהתאם לתקנון הקופה אליה אתם משתייכים או בהתאם לתנאי הפוליסה אותה רכשתם מחברות או סוכנויות הביטוח השונות.

מסאג’ רקמות עמוק המוצע לכם במסגרת החבילות הזוגיות לצרכי יום פינוק זוגי במתחם ספא כזה או אחר, מייקר ברוב המקרים את עלות החבילה וזאת לנוכח מחירו הגבוהה (באופן השוואתי) ביחס לסוגי עיסויים אחרים הניתנים לכם לבחירה במסגרת החבילה.

מסאג עד הבית

טיפולי עיסוי רקמות עמוק מתקיימים במגוון רחב של מתחמי ספא בהם מוצעים לכם טיפולי עיסוי שונים ומגוונים במסגרת חבילות האירוח והפינוק השונות. כמו כן, טיפולי עיסוי רפואי כגון: עיסוי רקמות עמוק, מתאפשרים גם במסגרת טיפולי עיסוי בבית הלקוח וזאת במסגרת שירותי מסאג עד הבית המוצעים לכם על ידי מעסים מובילים בענף בפריסה ארצית.

מסאג רקמות עמוק במסגרת שירותי מסג עד הבית מיועד בעיקר לאילו מביניכם המצויים בהליכי שיקום עקב פציעת ספורט כזו או אחרת או עקב חבלה/פציעה בגופם.

לסיכום, מסג רקמות עמוק הינו טיפול במגע המיועד לצרכי טיפול נקודתי במגוון רחב של מצבים רפואיים. כמו כן, עיסוי זה מיועד לכל אילו מביניכם המעוניינים לחוות את עיסוי עמוק ומשחרר.

Similar Posts